четверг, 12 февраля 2015 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:

- створення контрольних форм для самооцінювання учнів;
- оцінювання на всіх етапах навчання, в моєму випадку, проекту;
- надання більшої автономії в процесі оцінювання учням;
- орієнтація оцінювання на перевірку формування навичок ХХІ ст.

Крім того, створення системи оцінювання змусило мене ще раз переглянути план вивчення теми і зосередитись на питаннях, що саме і як я оцінюю.

На цьому етапі над створенням мого проекту оцінювання виявляється найскладнішим етапом, тому що форм і контрольних листів багато, виникає питання про що саме я думала на початку і чи відповідають мої інструменти оцінювання цілям.

Створення блогу виявилось корисним, проте зайвим, так як я обрала одним з етапів учнівської роботи - роботу з дошкою http://linoit.com/.

Тепер знаходжусь на етапі а як це працює?

Порадьте який ресурс використовуєте ви? Що краще на вашу думку блог чи інший ресурс?


P.S.  Дякую. Про суть мого проекту можна прочитати в попередньому дописі. 

2 комментария:

  1. Юля, намою думку можливо використати і блог і спільну дошку, але для різних цілей. Блог краще підійде для щоденних записів про хід роботи в групі. Там будуть роздуми і рефлексії учнів, коментарі друзів та вчителя. А спільну дошку можна використати для миттєвих дописів на уроці з якогось окремого питання. Можна запропонувати якесь проблемне запитаннядля мозкового штурму. І всі діти вискажуть своб точку зору на цю проблему.
    Дякую Вам за цікаві роздуми та дописи в блозі.

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую за пораду, це можливо саме те, що я шукала - ідеальне поєднання ресурсів!

    ОтветитьУдалить