Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- створення контрольних форм для самооцінювання учнів;
- оцінювання на всіх етапах навчання, в моєму випадку, проекту;
- надання більшої автономії в процесі оцінювання учням;
- орієнтація оцінювання на перевірку формування навичок ХХІ ст.
Крім того, створення системи оцінювання змусило мене ще раз переглянути план вивчення теми і зосередитись на питаннях, що саме і як я оцінюю.
На цьому етапі над створенням мого проекту оцінювання виявляється найскладнішим етапом, тому що форм і контрольних листів багато, виникає питання про що саме я думала на початку і чи відповідають мої інструменти оцінювання цілям.
Створення блогу виявилось корисним, проте зайвим, так як я обрала одним з етапів учнівської роботи - роботу з дошкою http://linoit.com/.
Тепер знаходжусь на етапі а як це працює?
Порадьте який ресурс використовуєте ви? Що краще на вашу думку блог чи інший ресурс?
P.S. Дякую. Про суть мого проекту можна прочитати в попередньому дописі.
- створення контрольних форм для самооцінювання учнів;
- оцінювання на всіх етапах навчання, в моєму випадку, проекту;
- надання більшої автономії в процесі оцінювання учням;
- орієнтація оцінювання на перевірку формування навичок ХХІ ст.
Крім того, створення системи оцінювання змусило мене ще раз переглянути план вивчення теми і зосередитись на питаннях, що саме і як я оцінюю.
На цьому етапі над створенням мого проекту оцінювання виявляється найскладнішим етапом, тому що форм і контрольних листів багато, виникає питання про що саме я думала на початку і чи відповідають мої інструменти оцінювання цілям.
Створення блогу виявилось корисним, проте зайвим, так як я обрала одним з етапів учнівської роботи - роботу з дошкою http://linoit.com/.
Тепер знаходжусь на етапі а як це працює?
Порадьте який ресурс використовуєте ви? Що краще на вашу думку блог чи інший ресурс?
P.S. Дякую. Про суть мого проекту можна прочитати в попередньому дописі.
Юля, намою думку можливо використати і блог і спільну дошку, але для різних цілей. Блог краще підійде для щоденних записів про хід роботи в групі. Там будуть роздуми і рефлексії учнів, коментарі друзів та вчителя. А спільну дошку можна використати для миттєвих дописів на уроці з якогось окремого питання. Можна запропонувати якесь проблемне запитаннядля мозкового штурму. І всі діти вискажуть своб точку зору на цю проблему.
ОтветитьУдалитьДякую Вам за цікаві роздуми та дописи в блозі.
Дякую за пораду, це можливо саме те, що я шукала - ідеальне поєднання ресурсів!
ОтветитьУдалить