пятница, 13 февраля 2015 г.

Модуль 11. Рефлексія

Ось і прийшов час дедлайну.

Готуюсь до оцінки мого проекту колегами, а також до оцінювання інших портфоліо. Цей нелегкий шлях ми прошли разом. Перш за все, я хочу подякувати тренерам, які мали терпіння, надихали нас на творчість, нестандартне мислення, по-друге - колегам за їх ідеї, поради.

Цей тренінг виявився дуже важливим, тому що я побувала в двох ролях: учень-вчитель. Це дозволило передбачити усі підводні камені. Найцікавішими виявились дописи у блозі та педради. Я навчилась новому і цікавому, що має практичну цінність і це тішить, тому що зазвичай більшість з семінарів, або тренінгів виявляються просто розповідю про наявність технологій і так бракухє практичного аспекту.

Чесно кажучи перші два дня тренінгу виявились найскладнішими. Потім у мене було багато ідей. І нарешті 4-5 день стали найціннішими для мене.

Хочу займатись ще!


Комментариев нет:

Отправить комментарий