четверг, 12 февраля 2015 г.

Модуль 7. Рефлексія


Втомлений, проте щасливий  :)

Цей модуль, що полягав у створенні прикладу учнівських робіт, спричинив появу ще більшої кількості ідей, проте у ході обговорення та спільної роботи дещо відсіялось.

Прописуючи учнівський блог, відчула підводні камені, або моменти які я не змогла передбачити, коли планувала опис проекту та діяльність вчителя.

Тепер хотіла б почути пораду людей, які дещо знають про мій проект і які про нього почують вперше.

Отже, клас - 4. Тема - "Подорожі".Урок - "Англійська мова". Кінцевий продукт - створення буклету з агітацією подорожі в якусь країну. Для цього після проведення анкетування та визначення інтересів учнів ділю їх на 4 групи, орієнтовно - 2-4 людини в 1й. 2 групи працюють над північними країнами, 2 - південними. Після визначення груп, діти обирають країну шляхом жеребкування (тобто я роблю декілька карток із назвами північних та південних країн).

Потім ми вчимо лексико, обговорюємо тематичні та ключові питання, переглядаємо мій власний приклад брошури про країну та слухають розповідь. Я планую, що учні працюватимуть на спільній дошці (ресурс), про який розказували тренери на попередньому занятті, де вони прикріплятимуть усю знайдену інформацію по країнам. Спілкуватимуться в чаті. Брошуру створюватимуть в Publisher. А також прокладатимуть маршрут в Google maps. Тобто програмою передбачено опанування лексикою транспортних засобів. Тому, основні питання куди поїхати, чому, що треба мати з собою.

Підсумковим етапом планую, щоб учні після прослуховування презентацій проектів, тобто брошур, перегляду карт, та розповіді, створюють власне опитування та дізнаються куди б хотіли поїхати більшість учнів, як і чому, представлення інформації відбуватиметься у вигляді графіку.

Крім, графіку і обговорення ми пригадаємо усі ключові моменти та інформацію про країни, яку діти почули попередньо. Можливо створимо виставку буклетів, проте їх буде всього 4.

Я буду дійсно вдячна за коментарі, критику та корисні поради. Особливо щодо можливостей застосування технологій, наприклад, чи потрібно ще використовувати презентацію і блог? Якщо так, то на яких етапах? Чи прослідковується дослідження в моєму проеті? Чи все я передбачила? (До речі, планую створення контрольного списку для учнів, щоб вони проводили рефлексію своєї діяльності).

А також, як правильно організувати створення власної анкети учнями для визначення в яку країну поїхало б більше дітей, можливо долучніше  використати голосування в класі, без залучення інших засобів, або варто створити таку анкету безпосередньо вчителеві, а відкрити доступ до відповідей учням?

Дякую всім, хто дочитав потік моєї свідомості :). Також дякую усім за попередньо висловлені дукмки, коментарі та ідеї.


Комментариев нет:

Отправить комментарий