Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як
учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання, які власне й зумовлюють ефективність навчального
проекту.
У ході педради я зробила такі висновки, що диференціація не просто потрібна, а повина мати конкретну реалізацію, що може бути досягнуто завдяки методу «scaffolding». Це передбачає ретельну підготовку учителя щодо створення шаблонів, які поступово будуть відходити на задній плін і учень зможе сам обирати свої варіанти. Крім того, можна запропонувати спеціальні зразки тощо.
У ході педради я зробила такі висновки, що диференціація не просто потрібна, а повина мати конкретну реалізацію, що може бути досягнуто завдяки методу «scaffolding». Це передбачає ретельну підготовку учителя щодо створення шаблонів, які поступово будуть відходити на задній плін і учень зможе сам обирати свої варіанти. Крім того, можна запропонувати спеціальні зразки тощо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий